10 motive sa iubesti Brasovul

De cand am inceput scoala m-am tot gandit la motivele care ma fac sa ma indragostesc in fiecare zi tot mai mult de orasul Brasov. Este util sa mentionez ca pana in vara am fost studenta in Cluj, dar am schimbat peisajul de la Feleac pentru peisajul de la munte. Nu intru in detalii explicative vis-a-vis de decizia luata. De asemenea, nu vreau sa incep sa compar cele doua orase ( poate o sa fac asta in alt articol). Acum vreau doar sa enumar 10 din motivele pentru care eu m-am indragostit de Brasov.

Unu. Traficul este fluidizat. Chiar si la ore de varf se poate circula decent prin centrul orasului.
Doi. Este plin de flori si verde - vara, proaspat si infloritor - primavara, caldut si caramiziu - toamna, si cel mai frumos dintre toate anotimpurile, stralucitor si alb - iarna.
Trei. Este mult aer curat.  Avantajul orasului de munte.
Patru. Are multe obiective turistice. Muzee, Tampa, Poiana.
Cinci. Are si renumita statiune de ski, Poiana Brasov, dar si piscina acoperita, Paradisul Acvatic.
Sase. Este un oras curat, ordonat si organizat.
Sapte. Este un oras primitor si plin de tineri.  
Opt. Are magazine si restaurante cu preturi cat de cat accesibile.
Noua. Este orasul din Romania in care se vorbeste limba romana cel mai corect.
Zece.  Este situat in centrul tarii, la distanta aproape egala de alte orase mari din Romania.
Iar lista poate continua.

Nu sunt brasoveanca, dar mi-ar placea sa devin cetatean al orasului cu acte in regula. Poate in viitor, cine stie….