De la pasiune la obsesie

Nu-mi aduc aminte cand a inceput fascinatia mea pentru masini dar cred ca aveam in jur de 5 - 6 ani. Mi-aduc aminte in schimb ca mi-au placut intotdeauna masinile rosii. Nu stiu de ce. Poate prima masina care mi-a atras privirea era de aceasta culoare sau poate prima masinuta cumparata de catre parintii mei era rosie. Cert eate ca atunci cand a venit vorba sa imi cumpar masina, evident am cumparat una rosie. 

Fascinatia mea pentru masini si masiunte i-a exasperat pe ai mei si pe cei din jurul meu, cateodata. Ce om normal ar colectiona masinute si nu le-ar scoate niciodata din tipla? Ei bine, eu sunt acel om. De cand am inceput sa fac negot cu jucarii, copil fiind, a sa adaug la colectia de masinute, asta a devenit o obsesie de-a mea. Nu doar ca fac colectii dar din unele colectii am chiar dubluri. Am adunat de-a-lungul timpului de la reviste cu masini, surprize de la guma de mestecat TURBO, pana si timbre dar revolutia a inceput pentru mine atunci can am primit de la ai mei primul meu computer. Cum asa? Ei bine m-am indragostit de jocuri cu masini. Jocurile cu masini m-au fascinat de la primul "enter". Am pierdut multe luni din viata mea, in mod sigur, jucandu-ma aceste jocuri. De ce? Pai iti permit in mod virtual, evident sa ai in proprietate toate masinile din joc si multe din ele iti permit sa upgradezi sau sa tunezi masinile, facand totul mult mai interesant. Am ajuns sa ma joc aceste jocuri de pe computer, pe playstation si xbox si mai nou, pe telefonul meu performant. Ma fascineaza totul asa de mult incat nu consider ca pierd timp jucandu-ma ci ca il castig intr-un fel pentru ca pana la urma, viata e traita in momente, nu in ore. 

Multa lume crede ca sunt o persoana organizata, un tipicar insa realitatea este ca singurele chestii organizate perfect in viata mea sunt colectiile mele de masini. Stiu ca exista oameni ca mine in lume si oricat ar crede unii ca sunt de ciudat, nu este adevarat. Bine...poate un pic.