Michael Jackson

Tare mult mi-a placut de artistul acesta. Si mereu il voi purta in sufletul meu. In dimineata cand au difuzat la stiri ca a murit, mi s-a facut pielea de gaina. Imi placea atat de mult cum canta. Sigur si mie mi se parea un pic sarit de pe fix. Dar oare cum ai putea fi altfel, cand ai avut o copilarie chinuita si nu ai putut face nimic din ceea ce ti-ai dorit. Plus ca avand in vedere ca avea o avere imprsionana, cred ca de la un moment dat nici nu mai stii ce sa faci cu banii.

Nu cred ca pot numi doar o singura melodie a lui. Imi plac toate, le ascult mereu cu placere, si as vrea sa isi aminteasca lumea de acest artist si peste 100 de ani. Dar cum azi, “e in floare maneaua”, slabe sanse. Imi amintesc de scandalurile acelea de pedofilie in care a fost implicat. Eu nu am crezut nici o clipa ca a fost vinovat. Mi se parea o tampenie. El , da se comporta ca un copil, poate in sinea lui mai era inca un copil, dar de aici pana la a face asa ceva, dupa mine e cale lunga. Si normal ca dupa ce a murit, a recunoscut si copilul ala, ca a facut-o ptr bani. Mi-a parut rau de el, sa vad ca toata lumea il huleste, si chiar il credea in stare de asa ceva. Iar dupa ce a murit toti il iubeau. Sigur ca da! Vorba aia dupa razboi multi viteji se arata. Nu mai stiau ce sa faca televiziunile ca sa aiba audienta. Se ajunsese pana acolo incat ziceau ca au filmat fantoma lui in casa. Dezgustator de-a dreptul.
 
Si mai trist e sa ajungi sa spui ca, cei din familie i-au invatat pe copii, sa spuna ca a fost un tata bun. Ma indoiesc ca acei copii chiar nu l-au iubit.