Grecia, destinatia care nu inceteaza sa ma suprinda

In ultimii 5 ani, mi-am petrecut concediul numai in Grecia, in fiecare in alta statiune. Asta ar fi al 6-lea an in care ma voi duce si cred ca am devenit dependenta de aceasta tara. Nu stiu cum s-ar numi aceasta dependenta, dar eu spun despre mine ca sunt greekaholic.

Iubesc tot la tara asta - peisajul, oamenii, arhitectura caselor si mancarea, o, Doamne, mancare greceasca mi se parea cea mai buna din lume - branza prajita, tzatziki, salata de vinete, souvlaki si gyros in pita si atatea altele. Pana acum am fost in Zakintos, care face parte din Insulele Ionice si este renumita pentru peisajele sale, in Creta, cea mai mare insula a Greciei, situata in partea de sud a Marii Egee, in Corfu, care este una dintre primele insule ale Greciei care s-au deschis turismului, in Santorini, una dintre cele mai spectaculoase insule grecesti si Insula Ihaca, ce are plaje fabuloase, cu nisip fin si apa turcoaz.

Anul acesta am gasit o Oferta Grecia, in Rhodos, foarte buna, prin agentia de turism www.sobisturism.ro. Rhodos este una dintre cele mai vizitate insule din Grecia si asta a fost si unul dintre motivele pentru care am tot amanat sa merg aici. Insa, pe de alta parte, Rhodos este si cea mai mare insula dintre insulele dintre Insulege Grupului Dodencaneze si a patra ca marime din Grecia, fiind mai aproape de tarmul turcesc decat cel al patriei mama, un alt lucru care m-a facut sa aleg aceasta destinatie pentru acest an. Asa cum fac de fiecare data cand plec intr-un loc nou, nici de data asta nu am vrut sa ma documentez prea mult, sa imi fac un program dinainte, pentru ca vreau sa descopar acolo, la fata locului, tot ce e de descoperit.

Stiu insa ca de-abia astept sa ma plimb pe stradutele inguste si sa descopar cele mai ascunse taverne si plaje, asa cum fac de fiecare data. Si sper sa fie o vacanta cel putin la fel de frumoasa ca celelalte 5. Oricum, stiu ca la anul tot in Grecia ma voi bronza si deja stiu si unde  - in Chania, al doilea oras ca marime din Creta, faimos pentru stilul traditional al satelor si puritatea mediului inconjurator.