Rise up!

Acum cateva zile…am reusit sa ma eliberez de o mare parte din furia pe care o simteam! Intr-un mod la care nu m-as fi asteptat nici eu… Si nici cei din jurul meu! Am alungat din mine circa 80 % din sentimentele mele de…ura si iubire. Restul…e indiferenta! Asta a prins radacini adanci si, cred eu..ca imi este benefica. Am sa las in urma trecutul, ma voi multumi cu 2-3 amintiri placute, iar restul le voi sterge cu buretele! M-am eliberat! Desi cred ca razbunarea mea a fost mult prea dulce…as prefera sa las lucrurile asa cum au picat! Pentru ca mi-am ratat cativa ani buni din viata, incercand sa fie bine, nu cred ca ar mai avea rost sa irosesc alt timp si neuroni incercand sa ma razbun. Am dat cartile pe fata…am pierdut pe de-o parte…am castigat pe alta… Nu imi pasa! Azi imi permit luxul de a asculta cateva din melodiile mele din colectia “love songs”…fara a simti acei fiori ce-mi cauzau atata strangere de inima! Azi nu mai caut cu privirea cai verzi pe pereti ! Azi renasc din propria-mi cenusa!  Strig in gura mare : “NU SUNT SINGURA!” si sunt ferm convinsa ca asa este! Sunt inconjurata de prieteni… In fiecare gasesc acel “ceva” care ma completeaza si, sunt sigura ca nu ma insel! Suntem atat de diferiti si totusi, formam un tot unitar.  Poate ca sunt dificila 90 % din timp… dar constientizez ca fara ei n-as fi iesit la suprafata din “marea” mea plina de probleme… Si poate ca uneori dau gres…si ii ranesc intentionat,sau nu, pe cei carora intr-adevar le pasa de mine! Insa caut intotdeauna o metoda prin care sa imi iau revansa… Mi-ar fi greu fara ei, fara prietenii mei! :)