De ce sa-ti cumperi un telefon second hand

Am un prieten destul de vechi pe care de cand il stiu are doar telefoane second hand. Si le-a schimbat de-a lungul timpului nu deoarece se defectau si nu mai functionau bine, dar deoarece se plictisea de ele si dorea ceva mai performant. Nu am stat niciodata sa-l intreb de ce prefera telefoane second hand celor noi, dar nu-mi este greu sa-mi dau seama de faptul ca este mult mai avantajos din punct de vedere financiar. Am ajuns sa-l inteleg mai bine cand mi-am luat si eu un telefon second hand.

Telefonul meu era deja vechi si-mi doream unul mai performant, dar nu mi se parea ok sa dau atat de multi bani pe un telefon nou, de aceea m-am gandit la telefoane second hand, care au un pret mult mai modest. Am apelat la prietenul meu, care deja are o experienta relevanta in domeniu si acesta mi-a recomandat un site de pe care as putea sa aleg un telefon care sa se potriveasca cu cerintele mele. Intr-adevar exista o alegere destul de larga pentru telefoane second hand si preturile sunt chiar accesibile. Am reusit sa gasesc un model de telefon Sony care mi-a placut cel mai mult, atat din punctul de vedere al caracteristicilor si performantei, cat si al pretului rezonabil. Am contactat proprietarul si am stabilit o intalnire.

Telefonul intr-adevar arata foarte bine si am decis sa-mi asum aceast alegere. Am deja jumatate de an de cand il folosesc si sunt multumita de el, chiar nu am avut niciun moment neplacut, de aceea se pare ca a cumpara telefoane second hand a fost o decizie rationala si eficienta a prietenului meu, acum am ajuns sa-l inteleg.