Zile fara chef

Voi nu aveti niciodata momente in care nu aveti chef de nimic? Dar de absolut nimic? Nu cred, nici daca ziceti nu. Mie mi se intampla sa am cate o zi din asta si atunci e jale. Nu imi iasa nici curatenia, nici mancarea, nici joaca cu fiica mea si nici discutia cu al meu. Serios! Daca nu am chef de ceva, sunt turata la maxim si in scurt timp ma cuprinde o plictiseala de numa. Daca vreau sa ma pun sa dorm, nu pot, ca nici ala nu se prinde de mine.
 
La televizor nu pot sa ma uit ca nu e nimic de treaba, prin urmare stau si imi vin in minte toate tampeniile pe care le-am facut in viata asta pana acuma. Si ma cuprinde o depresie de toata minunea. De-asta nu-mi plac zilele fara chef. Ca eu daca nu am chef, apoi mi se trag si celelalte stari nasoale.
 
As putea sa ies sa ma plimb cand ma cuprinde o stare din asta, dar atat de greu ma urnesc de ceva de groaza. Pana ma hotarasc sa ies din casa, pana imi gasesc hainele, pana fac dusul. Apoi stau sa ma gandesc daca sa ma machiez sau nu, si uite asa ma enervez si nu mai ies nici din casa. Deci, in concluzie nu faceti ca mine. Nu de alta dar o sa va cuprinda depresia si e de rau.